En workshop med Provinsen är en bra start för hitta den största potentialen för din verksamhet. Vi planerar tillsammans beroende på ert nuläge och upplevda behov. Ni får en fast offert på genomförandet och väljer förstås själva hur du vill gå vidare efter vårt samarbete. Vad vill ni fokusera på, här är några förslag:
Digital närvaro – Grundläggande workshop kring digital närvaro och tillgänglighet för era målgrupper. Typiska utvecklingsområden är hemsida, externa platser (t ex TripAdvisor, Google eller branschnätverk), nyhetsbrev, sökordsoptimering, sociala medier, innehåll (ex bild/video, text och budskap) och er digitala identitet. Här ingår också att ta fram rätt nyckeltal och mätpunkter för att kunna utvärdera era investeringar. Plattformen för er digitala närvaro helt enkelt.
Marknadsföring – En strategisk plan för er marknadsföring hjälper er att hålla fokus och budget, och att inte springa på alla bollar. Vad är ert erbjudande och hur ser den prioriterade målgruppen ut, och hur når vi dem? All marknadsföring ska leda till att ni uppnår era mål för verksamheten, med lönsamhet. Hur använder vi resurserna bäst just nu?
Grafisk identitet – Kommunicerar företagets grafiska identitet de värden som varumärket står för? Är det lätt att göra rätt? Ordning och reda gör det lättare att vara konsekvent och bygga varumärkets identitet långsiktigt. Provinsen vet hur.